Szeszélyes hónap...

Ez az én hónapom!Most volt a szülinapom, tesómnak és uncsitesómnak is.

32!! el sem hiszem,..... hogy repül az idő:(

S újra egyedül vagyok, bár már egy ideje így van most, kb 2 hónapja.

Meg kell még mindig szokni, ehhez is idő kell.Pedig az rohan nagyon.

Most itthon vagyok anyáméknál, hútvét van.

Meglepetés volt ahogy jöttem, csak tesóm tudott róla:)

Anya meg a keresztlányom nem tudta.Jó volt ez így:)!Meglepődtek rendesen:)

Ma reggel a fiúk keltettek, szétlocsoltak kis vizipisztollyal. (tesóm pasija és annak öccse)

Jó egy kis nyüzsi, .....aztán megint csend lesz, meg néha unalom.

Hát ez van!Majd lesz valahogy.Elkeseredve nem vagyok, csak néha rámtör az érzés

hogy mennyire rossz egyedül. De ennek is vannak azért jó oldalai.

Több időm van magamra:)Azért jó lenne egy kis simogatás.... bújás!

Majd lesz az is gondolom......idővel.

Kellemes húvétot mindenkinek!