Az idő nem áll meg.....

Sziasztok!

Bár fogalmam sincs olvasni fogja e valaha valaki is a bejegyzéseimet, lehet akkor is jó dolog magamból kiírni mindent, ha NEM.

Sajnos valóban nem sok időm akad efféle dolgokra, de tény, hogy sok olyan dolgot csinálok, ami ettől is csak elveszi az időt. De az is tény hogy mostanában valóban nagyon elfoglalt lettem, illetve ez az  elmúlt 5 évemre totál elmondható. Vicc vagy sem, egy társkereső oldalon találtam a mostani páromra, és ez a kapcsolat teljesen a  feje tetejére állította a világomat. Sokat változtam, sok mindent feladtam, Őérte is. Az én választottam ugyanis vállalkozó, s ha ez nem lenne elég, még a munkám is feladtam és hozzá mentem dolgozni, miután egy éven belül összeköltöztünk. Előtte végigjártam az érzelmi poklot, ahogy Ő is, de erről most nem szeretnék mesélni.

S ha azt hittem, már mindent megéltem ,akkor tévedtem!!

Vele és mellette sok jót, de sok rosszat is megéltem, sőt túléltem, túléltük, amit más épp ésszel fel sem foghat.

De lehet ettől leszünk még erősebbek, együtt, végig azon a göröngyös úton, ahol a megismerkedéstől a végkifejletig juthatunk, legyen az hosszú együttélés, vagy rövid kaland. De még együtt vagyunk és valahogy csak boldogulunk.

Ma húsvét van, így mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!