Kérdések ..

22:44:38 Huhh!Nehéz,pörgős nap volt,bár mégsem vagyok nagyon fáradt.Inkább a nátha veszi ki az energiám. Munka aztán lótás-futás,így nem sok idő jutott ma arra hogy benézzek.Lehet nem is fogok mindennap ... s fogalmam sincs egyáltalán jó ötlet volt-e ez a blogoldal?? Nem is tudom mit várok ettől? Eddig naplót írtam,most meg ide rakok be képeket,írogatok néha,kb 1 hete. Ma egész nap amikor már túl voltam a munk anehezén,s jutott idő gondolkodásra, csak kérdések sokasága vetődőtt fel. Meg kellene tanulnom már végre elfogadni az embreket olyannak amilyenek! Nem tudok változtatni semmin és senkin ... nem is az én dolgom! .. ehhez kevés vagyok nem is akartam mindnekin,csak pár emberen, .. aki fontos volt.De nem kell rajtuk változtatni,nem lehet! Nekem kell változtatnom a felfogásomon,de mindig belesek abba a hibába,hogy azt kérdem:Miért? Miért ilyenek? S közben csak jártatom a szám feleslegesen,hiszen úgysem értik meg hiba amit tesznek és ahogy teszik a dolgokat.Ez van! Ők azok,akiknek a példáján okulhatunk mi,akik túllátunk esetleg rajtuk,az ő hibáikon.S talán mások vagyunk,talán természetesen jobbak és érzékenyebbek is.De lehet pont ez a hiba?S a hiba bennünk van?Szerintük igen! De ahogy ők nem foglalkoznak a hibáikkal,s azzal hogy menet közben hány emberen taposnak keresztül így már engem sem  érdekel:MIT GONDOLNAK RÓLAM!Én tudom ki vagyok,s azt is mit akarok! Azt hiszem zavart vagyok és fáradt .. hmm mégis.Talán aludnom kellene,a mai nap érzelmes volt,de negatív értelemben.Na megyek ,majd máskor talán jobb lesz a hangulatom isPussz